Vraag

Planning werken

  • 1 May 2021
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

waarom heeft proximus niets gepland qua werken in de Vrevijverstraat in Koersel? De straat wordt vanaf de Karperstraat tot het einde van de Vrevijverstraat volledig opgebroken voor gescheiden riolering, nieuw wegdek en alle nutsleidingen te leggen alleen Proximus doet niet mee. Waarom doet Proximus niet mee? Volgens mij heeft Proximus geen glasvezelkabel liggen ter hoogte van nummer 96 in de Vrevijverstraat. Het is het einde van de lijn en iedere keer een technieker komt kijken wat er mis is, zeggen ze iets anders. Laatste keer was ons tv toestel het probleem bij sneeuw op het scherm. Buiten regelmatig eens sneeuw op het scherm is er niks mis met de tv. Moeten wij daarom een  nieuw toestel kopen. Het leven is duur! We vervangen enkel als het effectief kapot is. Als ze nu eens allemaal hetzelfde zeiden maar dat is niet dus neig ik naar scepticisme bij dit antwoord. Wij willen een goede verbinding! Ook voor internet. Daar zijn ook regelmatig tekortkomingen. Al van voor corona en iedereen moest thuiswerken. Wij betalen toch genoeg voor een goede verbinding.
Werken hier beginnen al op 17 mei.


6 reacties

maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen altijd bij de bevoegde dienst navragen of er in de straat plannen zijn…..

Ik heb het tijdens de buurtvergadering al gevraagd. Ze doen niet mee. Dat begrijp ik niet want er zijn geen werken voor mijn deur geweest sinds 1995. Zij hebben geen glasvezelkabel liggen voor onze deur. Wij zitten op het einde van de lijn en de laatste technieker kon niet ophouden met zeggen dat er echt wel weinig bereik was binnen op bepaalde plaatsen. Telenet heeft een glasvezelkabel liggen maar die zijn duur en onbetrouwbaar. Proximus laat ook veel steken vallen tegenwoordig.

Ze mogen wel eens nagaan wat er allemaal misloopt in hun planning.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het tijdens de buurtvergadering al gevraagd. Ze doen niet mee. Dat begrijp ik niet want er zijn geen werken voor mijn deur geweest sinds 1995. Zij hebben geen glasvezelkabel liggen voor onze deur. Wij zitten op het einde van de lijn en de laatste technieker kon niet ophouden met zeggen dat er echt wel weinig bereik was binnen op bepaalde plaatsen. Telenet heeft een glasvezelkabel liggen maar die zijn duur en onbetrouwbaar. Proximus laat ook veel steken vallen tegenwoordig.

Ze mogen wel eens nagaan wat er allemaal misloopt in hun planning.

hi lieve
de planning en uitrol van fiber gebeurd in fases
het spijt me te horen dat je nog  niet in de huidige uitrol betrokken bent maar vanzodra fiber beschikbaar wordt in je regio zal je hiervan contact ontvangen

Ik wacht al jaren. En dit is een gemiste kans!!! Nu gaat alles openliggen. Andere nutsleidingen worden wel in orde gemaakt.

hier net het zelfde hoor straten liggen al enkel maanden open maar hier zal Proximus ook geen glasvezel komen trekken.

Als ik nog voor de stad werkte, zeiden ze dat alles gecoördineerd werd zodat alles maar 1 keer moest opengegooid worden.
Wij mogen van de stad onze klinkers niet meer terugleggen. We krijgen een berm en grijze waterdoorlatende klinkers. Die berm heeft tijd nodig. Met andere woorden: ze zal vol sporen zitten zolang het gras niet stevig genoeg is. En dan komt Proximus! Daar durf ik voor wedden. Alleen een stuk van de straat wordt gedaan maar dat wil niet zeggen dat ze niet iets kunnen doen. Ik zit op het einde van een antieke lijn. Er zijn plaatsen waar ik woon waar mensen geen gsm netwerkverbinding hebben binnen in huis. Men is bijna verplicht om een vaste lijn te nemen of buiten gaan staan. Misschien 1 venster van het huis geeft toegang tot het netwerk. Bij mij scheelt het ook niet veel.

Zoals ik al eerder zei. Proximus laat serieuze steken vallen.

Reageer