Beste,
Sinds 10/03 via easy switch overgestaptvan proximus internet naar orange internet. 13/03 gebeld naar klantendienst proximus om retourlabel te mailen zodat ik modem kan terugsturen. Die persoon zou dat inorde brengen. Ik kreeg geen mail. Vandaag 14/03 opnieuw gebeld naar de klantendienst proximus. Bleek dat ons internet nog niet opgezegd was. Gevraagd aan de telefoon deze op te zeggen op de datum van 10/03. Bij het vragen rond terugbetaling van alreeds betaalde factuur bij proximus gaf meneer aan dat dit bij de volgende factuur zal verrekend worden. Maar welke volgende factuur als ik midden maart stopgezet heb? Dan volgt er geen factuur meer voor april waar ik creditering kan aanvragen.
Of wordt er binnenkort een automatische creditering gemaild waarbij ik terugbetaling zal krijgen? Wil dit graag zeker zijn want tegenwoordig bij terug betalingen gaat niets automatisch.
Graag wil ik mijn volledig betaalde factuur van de maand maart gedeeltelijk terug betaald. En dit tot en met 10/03/2023.
Vriendelijke groeten,
Delobelle Sarz