Skip to main content

Beste,

Ik heb reeds 3x gebeld naar de Proximus klantendienst en ik heb steeds gevraagd achter een overnamedocument voor internet. Echter 3x kreeg ik het overnamedocument voor telefoon door, ondanks dat ik steeds klaar en duidelijk vermeld heb, dat het over internet gaat.

Volgens mij zijn dat toch echt twee verschillende overnamedocumenten?

Kan iemand binnen Proximus mij het correcte overname document even doorsturen? Via de klantendienst via telefoon is het dus al 3x mislukt dus vandaar dat ik het even via dit forum aanvraag

 

Groeten.

Ter info

hoe invullen

https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/overnamedocument-hoe-juist-invullen-43334

&

overnamedocument in bijlage aan reactie van @Antonella enige tijd (2 maand) geleden

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/wijziging-abo-nummer-verwijderen-uit-pack-om-op-aparte-naam-te-zetten-49269

Succes (in afwachting van een reactie van Proximus-medewerkers op dit publieke forum)


Dag @makila we hebben maar 1 standaard overnamedocument - je vult best duidelijk in welke producten wel of niet dienen overgezet te worden. Vermeld ook een contactnummer zodat de dossierbeheerder je kan bellen bij eventuele vragen. Grt, Heidi


wel toegeven dat het overname document alsook de link naar hoe invullen heel verwarrend is aangezien je op beide niet zou verwachten dat het geldig is voor overname van internet !!!!


Reageer