Beantwoord

over geen internet

  • 9 februari 2020
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Goedeavond 

ik heb probleem met internet die is al paar weken geleden geen internet bij ons

 die heeft probleem met aansluiting doos. En okk geen internet singel.

icon

Beste antwoord door Martin 10 februari 2020, 07:42

heeft de helpdesk 0800 22 800 dan geen technieker gestuurd om de aansluitdoos NTP2007 te vervangen.

Dus de het DSL lampje blijft niet continu oplichten op je bbox, indien wel dan eens de bbox heropstarten door spanning 5 sec weg te nemen 

Bekijk origineel

2 reacties

heeft de helpdesk 0800 22 800 dan geen technieker gestuurd om de aansluitdoos NTP2007 te vervangen.

Dus de het DSL lampje blijft niet continu oplichten op je bbox, indien wel dan eens de bbox heropstarten door spanning 5 sec weg te nemen 

Reputatie 7
Badge +4

@bishal pokhrel Kan je het betrokken lijnnummer toevoegen aan je profiel zodat ik dit voor jou kan nakijken.

Reageer