Skip to main content

Na de overgang van gratis naar betalende  domeinnaam heb ik die dienst stopgezet in Februari van dit jaar (bevestigingsmail dnsmaster@proximus van 17/2). In mijn naieve overtuiging is dat domein dus ook vrij gegeven en niet langer “gelinkt” aan mijn naam ...

 

Verwondering alom … Vandaag krijg ik mail van dezelfde dnsmaster@proximus om mijn domein gegevens na te kijken en aan te passen ? :laughing:

Dan denk ik … werkelijk? Hallloooo, is er daar iemand wakker op die dienst? :scream:

@Regulus Dit kan je best melden door terug te mailen naar dnsmaster. Wij kunnen dns/hosting via deze weg namelijk niet nakijken. Groetjes, Antonella


OK, bedankt, heb ondertussen info ontvangen van de dnsmaster … 


Zelfde vraag hier … bovendien merk ik ook dat je op MyProximus na 1 jaar blijkbaar ook nog bij bestaande mailboxen de optie hebt om  een emailadres aan te maken met betreffende ‘stopgezette’ domeinnaam.


Reageer