beste,
een 2tzal maand geleden is uw technieker van esas/prox dhr Andy Foubert, langs geweest en geconstateerd dat de bbox technisch niet in orde was en ook de blauwe kabel defect was. Ik woon in een nieuwbouw appartement sinds januari en had nog niks dan problemen met proximus tv…
Die connectie is NIET stabiel!
Gisteren opnieuw tijdens het tv kijken, plots geen wifi meer… deconder uitgevallen, en google chrome staat in oranje te pinken… en dit zo als sinds januari dat dit onstabiel is en blijft!
Gisteren werkte de zender 1 wel, alle andere zenders NIET! Hoe is dit te verklaren???
alle andere zenders gaven 3 seconden beeld en dan bevriest alles… behalve op zender één…
Ook streamen lukt opnieuw niet meer - geen connectie wordt er gemeld… terwijl wifi op smartphone en laptop wel degelijk werken…
ik ben het na 9 maanden + vervangen router en grondig nazicht door dhr Andy FOubert wel grondig beu aan het worden! EN dat voor een prijs van € 60/maand! Grof vind ik dit.. Voor zon’ prijs zou dit toch stabiel moeten zijn… tv is 2 jaar jong… alles van prox is nieuw geinstalleerd…
Ik hoor noch familie noch vrienden klagen over dergelijke instabiele wifi verbindingen…
dus heel graag asap hulp gevraagd!
dank en vg
Lambrecht
ps: uw 0800 nummer is dit enkel voor vaste nummers misschien? pay en go gebruikers tellen niet mee??????