Vraag

onverwachte fout email

  • 4 November 2021
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Zijn er nog mensen die sinds de vernieuwing van de email layout problemen ondervinden met onverwachte fout?

Iedere keer krijg ik de melding van ‘onverwachte fout’ tijdens het opstellen van een email waardoor deze niet meer onverwacht is… :-/

Concept wordt dan ook niet meer opgeslagen waardoor al de wijzigingen verloren gaan. 


2 reacties

Er worden hier inderdaad wel af en toe problemen gemeld met de nieuwe webmail, die je bv dikwijls niet ondervindt via een e-mail programma.

Een reactie van van een Prox forummedewerker kun je morgen verwachten als ze hier langskomen.

Reputatie 1

kEerst had men mij willen wijsmaken dat het probleem bij mij lag.  Gemakkelijk hé.  IK heb na mijn klacht 10 dagen geleden een telefoontje van proximus ontvangen, waaruit  bleek dat de problemen wel degelijk te maken hebben met de wijziging door Proximus van hun webmail.   Meerdere problemen zouden onderzocht worden naar een oplossing, waarbij geen precieze uitvoeringstermijn kon bepaald worden, maar het blijft uit.  Belofte maakt schuld zegt men altijd, maar is dat ook zo bij Proximus ?  Ik heb er mijn bedenkingen bij want er is na 2 weken nog steeds niets opgelost.  Bij Proximus liggen de prioriteiten blijkbaar elders ….In plaats van de nieuwe versie webmail grondig te testen alsvorens in productie te stellen, schepen ze de cliënten op met half-afgewerkte dingen.

“Af en toe meldingen van problemen” lijkt mij bijgevolg euforisch.

Cross our fingers and see.

Reageer