Beantwoord

onterecht factuur

  • 10 February 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Beste proximus, 

Ik kreeg vanochtend een mail met een openstaande betaling van 105,99 euro voor de maand Januari 2024. Ik ben sinds 10/01/2024 klant bij Orange. Dus één er zou enkel voor de 10 dagen gefactureerd moeten worden aangezien ik geen klant meer ben bij proximus. Ten tweede was er ook een lange storing waardoor ik geen internet en tv had sinds 22/12/2023 tem 04/01/2024 (ongeveer 2 weken), is ook de reden dat ik overgestapt ben naar Orange. Ik ga deze volledige betaling niet betalen enkel voor de periode van 04/01/2024 tot 10/01/2024 (6 dagen). Alvast bedankt voor het nodige!

Met vriendelijke groeten, 

Fettouma 

icon

Beste antwoord door tina.b 12 February 2024, 10:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

@Anno93 

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder onderzoeken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer hiervoor in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk gegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden gemerkte velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Anno93

Beste,

je hebt een automatische correctie gehad op je aanrekening van januari: zij was opgemaakt voor de opzeg en het maandabonnement is nu verrekend.

Verder hebben we nog een commerciële tegemoetkoming verrekend voor de storing.  Je ontvangt nog bevestiging met het nog openstaande bedrag.

mvg

Tina 

@tina.b 

Beste,

Dankjewel voor het nodige. Dan zal ik wachten op de bevestiging van het aangepaste betaling.

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Fettouma