Vraag

Onprofessionele en onbekwame klantendienst.

  • 20 juli 2021
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Beste,

Sinds enkele dagen zijn wij in contact met jullie klantendienst. Zij kunnen ons niet verder helpen met ons e-mail probleem. Zij kunnen ook niemand anders doorgeven die het probleem kan oplossen.

Het enige wat ze kunnen is een ticket aanmaken. En dan …… 

Conclusie : na enkele dagen kunnen we nog steeds geen e-mails ontvangen en sturen. Nog steeds geen bekwame persoon aan de lijn gehad die ons probleem kan oplossen. 

Waar ergens bij Proximus kunnen wij terecht die een probleem kan oplossen ivm het ontvangen en sturen van e-mails ?

Alvast bedankt.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reacrie van een Proximus medewerker op dit publieke forum (mogelijkerwijze niet meer vandaag en pas terug vanaf donderdag)

Ter info

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Indien u gebruik maakt van Proximus webmail bv. kunt u inloggen met een door Proximus (per brief of e-mail) bekomen e-mail adres type fa….@proximus.be, fb….@proximus.be, …  en paswoord bij de activatie van uw intenetcontract

Eventueel kunt het betrokken paswoord aanpassen via un account MyProximus - producten - proximus mail

 

&

bv 

Je Proximus mailbox via Windows mail op Windows 10 - YouTube

Reageer