Vraag

Onmogelijkheid om reactie te krijgen van Proximus

  • 20 June 2023
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Bij aanpassingen aan de mailbox die verbonden is aan mijn internet, heb ik bemerkt dat er mails van derden aan mij gericht zijn verdwenen.

Vandaag (20 juni) heb ik contact proberen te krijgen met Proximus. Telefonisch werd na uitleg steeds de verbinding verbroken. Via chat krijg ik na enkele minuten te moeten wachten de reactie dat de chat is gesloten.

Een e-mail sturen via de proximus site gaat niet, want dan krijg je na het beantwoorden van standaardvragen, de melding dat je moet bellen of chatten.

Ik zou graag mijn e-mails terug hebben, want er zitten facturen bij. 

Als de factuur van proximus was verdwenen, hadden ze me direct geholpen.


8 reacties

@AstridGoossens Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om je hierbij verder te hepen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 5
Badge +2

@AstridGoossens Mag ik vragen wat je juist bedoeld met mails aan derde waar u de derde persoon bent? Stonden deze mails in een eigen gemaakte map of gewoon in je inbox?

@Michael V Deze mails stonden gewoon in mijn inbox. Het waren e-mails verstuurd van derden aan mij.

Reputatie 5
Badge +2

@AstridGoossens En raadpleeg je de mails via de webmail of een mailclient?

@Michael V gewoon via de webmail.  En het zijn e-mails van verschillende datums en verschillende afzenders.

Reputatie 5
Badge +2

@AstridGoossens En zijn al je mails op dezelfde moment verdwenen?

@Michael V Kan ik me niet meer herinneren. Er stonden (voor de verdwijning) mails van januari/februari 2023 en van mei/juni 2023 die ik op verschillende tijdstippen wilde nazien.  

Dat er iets mis is, werd vijf minuten geleden nogmaals duidelijk. Vanmorgen (en gisteren) stonden er geen meldingen in de mailbox ivm reacties op mijn onderwerp.  Toen ik vijf minuten geleden mijn mail opnieuw checkte, stonden er wel mails over ontvangen reacties in min mailbox. Gedateerd op gisteren.

Bijna een maand na mijn eerste mail op dit forum over het verdwijnen van mijn e-mails, moest ik deze morgen vaststellen dat alle e-mails met een datum voor 24 juli 2023 zijn verdwenen.

Dit is de tweede maal.  Via via heb ik gehoord dat bij de eerste keer (juni) er grote problemen waren bij de server in Spanje. 

Wanneer gaan ze hun problemen eens correct aanpakken??  

 

Bij de verdwenen e-mails van vandaag zat ook hun factuur. Als deze niet betaald wordt, wie gaat er dan voor opdraaien?  Zij in ieder geval niet!

  

Reageer