Als je het pakje niet aanneemt wordt het dan wel automatisch teruggestuurd door Bpost.
Zet ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Dag @Twiessie je hebt nog geen pakket ontvangen? Groetjes, Heidi
HeidiE,
Nee nog niet ontvangen, maar wordt weldra geleverd.
Dossier 51145814 werd intussen aangemaakt om de levering te annuleren, ik noteer dat het pakket ‘terug binnen’ is en volg de case verder op. Groetjes, Heidi
HeidE,
Pakket heb ik zopas geweigerd aan de besteller van B-Post. Hij heeft het terug meegenomen.
Zaak opgelost?
Groetjes,
@Twiessie dan zou het zo in orde moeten zijn, ik kijk het morgen voor de zekerheid nog eens na. Als het opgelost is, sluit ik het dossier en krijg jij daarvan een melding! ;)