Sedert gisteren krijg ik in Office Outlook 2019 op imac veelvuldig deze melding:
Dit zijn de instellingen:
Moet dit soms skynet.be zijn?
Sedert gisteren krijg ik in Office Outlook 2019 op imac veelvuldig deze melding:
Dit zijn de instellingen:
Moet dit soms skynet.be zijn?
nee het moet geen skynet.be zijn want voor skynet mailbox schrijft proximus zelf dit voor :
Vink het vakje POP of IMAP aan en klik op Volgende.
Vul de velden in zoals hieronder beschreven:
Klik op de knop Meer instellingen. Selecteer de tab Geavanceerd, vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op de knop OK.
Selecteer de tab Server voor uitgaande e-mail, vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op de knop OK.
Waarom krijg ik dan plots vandaag om de 5 minuten die foutmelding?
Daar kan ik niet direct op antwoorden maar zou goed kunnen dat het na. Een tijd in orde komt, ik had gisteren regelmatig een foutmelding ook en vandaag niet meer, mss weten de PX medewerkers of er evt problemen zijn, maar die komen pas maandag terug langs, krijg je ook een foutmelding als je evt een andere mail applicatie gebruikt.
wat ook soms gebeurt is dat ze tijdens het weekend aanpassingen doen aan hun servers, en als het geen grote ingrepen zijn, zullen ze ook niet altijd een waarschuwing geven.
Ik ervaar hetzelfde probleem.
Tussen vrijdag 31/3 9h10 en 31/3 10h05 moet er iets gewijzigd zijn aan de mailservers van skynet.
Ik heb de Proximus helpdesk gebeld en zou tussen 15h en 17h teruggebeld worden.
Tot op heden heb ik nog niets gehoord.
Vandaag is het probleem blijkbaar nog altijd niet opgelost.
Het is niet in webmail, maar in Office Outlook 2019 voor mac.
Ik heb deze namiddag nog eens naar de helpdesk gebeld en ze vertelden mij dat er “algemene problemen” zijn waar aan gewerkt wordt.
Rond 20u heb ik nog eens gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik mijn outlook opnieuw moest installeren. Ook daarna zou ik teruggebeld worden.
Zou…
“De oplossing” hangt blijkbaar eerder af van de persoon waarmee je spreekt dan van de root cause.
De mailclient (outlook) kan niet naar de mailserver connecteren om de mails op te halen. Verzenden van emails werkt wel.
Het probleem is begonnen op 31/3 tussen 9h en 10h.
In die tijd is er niets gewijzigd aan outlook of het OS.
De webmail werkt bij mij, enkel Office Outlook heeft nog steeds het probleem.
@allen Ik geef het door aan onze collega’s voor onderzoek.
@allen Ik geef het door aan onze collega’s voor onderzoek.
Maar nu constant deze foutmelding Serverstoring probeer het later opnieuw in de Proximus mail App bij het wisselen van postbus.
Er moeten wel degelijk problemen zijn met mail bij PX, want zelfs in thunderbird krijg ik af en toe ook de foutmelding en korte tijd na de melding werkt het terug, dit fenomeen herhaalt zich regelmatig….
Bij mij in Thunderbird ook soms melding dat imap server niet bereikbaar is.
In Outlook 2019 nog geen beterschap te zien.
Hier ook nog steeds geen beterschap, en ik ben ook nog niet teruggebeld.
Hier inderdaad ook nog steeds problemen. Outlook 365 via app op Mac. Af en toe komen de mails binnen vandaar dat ik er vanuit ga dat mijn settings ok zijn.
‘The connection to the server failed or was dropped. Could not retrieve mails. Errod code: -3253’
Het verzenden van mails blijft wel werken.
@allen Ik geef het door aan onze collega’s voor onderzoek.
Ik ervaar nog altijd hetzelfde probleem.
Hier ook nog altijd hetzelfde met Office Outlook 2019, heel sproadisch komt er eens mail binnen.
Webmail werkt ook nog.
Zelfs nu kan ik Office Excel 2019 ook niet meer openen, maar misschien is dit door de 2 kort op elkaar volgende updates van MacOS 13.3 en 13.3.1.
Er zijn algemene mail problemen geweest. Deze zijn van de baan. Dus alles zou normaal via de webmail moeten werken. Voor mailprogramma’s is dit nog in onderzoek.
Is er al bij iemand verbetering in de toestand, want ik begin nu ook al te twijfelen als de webmail nog goed werkt.
Gisteren heb ik vanuit de webmail een mail verstuurd naar een bestemmeling en mezelf in BCC geplaatst. Tot nu heb ik die BCC nog niet ontvangen. Ik vraag me dus af indien de bestemmeling die heeft ontvangen?
Nog geen verbetering.
Wanneer mogen we resultaten verwachten?
Ik kan bevestigen dat het hier ook nog steeds niet in orde is. Heel af en toe werkt het.
Exact hetzelfde probleem sinds enige weken.
Als je aan aantal keer na elkaar op send/receive duwt in outlook komen de emails alsnog binnen maar wel aantal foutmeldingen zoals reeds beschreven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.