Beantwoord

Norton Security 5 toegekende licenties terugvinden

  • 28 August 2023
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb via Proximus 1 Norton abonnement met gebruikte 5 licenties. 2 toestellen met licenties zijn volledig onbruikbaar, dus ik kan hierop Norton niet de-installeren. Op welke wijze kan ik deze 2 licenties opnieuw bruikbaar maken voor 2 nieuwe toestellen die ik ga aanschaffen ?

Vroeger deed ik dat via MyProximus-producten - Mijn norton account - klik hier. Nu kom ik via deze weg echter terecht op een site van Norton waarop vermeld staat dat hier alle abonnementen zichtbaar zijn, behalve deze genomen via een provider.  Zie print hieronder :

Er zijn enkele redenen mogelijk voor het geval dat uw Norton-abonnement niet in uw Norton-account wordt weergegeven.

  • U heeft zich mogelijk bij het verkeerde Norton-account aangemeld.
  • Misschien gaat het om een product dat u nog bij uw Norton-account moet registreren.
  • Uw Norton-product komt mogelijk van uw provider. Dit wordt niet weergegeven in uw Norton-account.

En nu ? Graag hulp om de 2 licenties opnieuw open te zetten om 2 nieuwe toestellen te kunnen beveiligen.

icon

Beste antwoord door Debeyl 30 August 2023, 16:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

ter info: hier staat o.a. wat uitleg ivm licenties → Norton Security | Proximus

Reputatie 6
Badge +3

@Debeyl kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant eens nakijken?

Probleem ondertussen opgelost. Bedankt.