Vraag

nieuwe modem

  • 21 November 2023
  • 6 reacties
  • 173 Bekeken

Badge

Waarom krijgt een bestaande klant die al 7 jaar fiber heeft en een half werkende modem/router geen nieuw model bij vervanging? Tenzij ik 50€ betaal?


6 reacties

@Benitothys 

Als je daar recht op hebt zullen de Proximus forummedewerkers je morgen hiermee verder helpen, en meer info geven, ondertussen indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +5

@Benitothys Ik heb net een meting gedaan van je lijn, deze ziet er perfect uit met de huidige modem.

Je spreekt van een half werkende modem, welke problemen doen zich voor?

Badge

@Benitothys Ik heb net een meting gedaan van je lijn, deze ziet er perfect uit met de huidige modem.

Je spreekt van een half werkende modem, welke problemen doen zich voor?

Bij stroomuitval heb ik heel veel pogingen en tijd nodig voor hij opnieuw wil opstarten. Ze zijn aan het werken in onze straat waardoor er veel stroomstoringen plaatsvinden dus het is echt storend en frustrerend wanneer ik mij hier mee moet bezighouden.

Reputatie 5
Badge +2

@Benitothys Wat doe je dan juist bij een stroomuitval aan de modem?

Badge

@Benitothys Wat doe je dan juist bij een stroomuitval aan de modem?

Als hij niet begint met opstarten als de stroom terug komt dan zet ik hem 1min zonder spanning en schakel hem daarna terug in. Maar als er na 10 min nog geen enkel lampje brandt behalve dan die die aangeeft dat hij aanstaat dan proberen we opnieuw door hem zonder spanning te zetten.

Reputatie 5
Badge +2

@Benitothys Na een stroomonderbreking kan het soms wel langer duren voor de internetbox volledig is opgestart. Dus ik zou wachten de volgende keer en normaal moet hij gewoon van zijn eigen volledig opstarten.

Reageer