Hallo,
Vrijdag (14/01/2022) kwam een monteur om internet en tv voor ons te installeren (b-box 3V+ modem en Android TV box). We hebben een glasvezelaansluiting dus de monteur heeft het apparaat ook voor glasvezel geïnstalleerd.
Alles werkte prima tot gisteren (16-01-2022) om 22:15 uur. Het internet viel plotseling weg en sindsdien knippert de DSL-LED. Sindsdien helemaal geen internet meer..
Ik heb alle stappen gevolgd om alle apparaten opnieuw op te starten, maar niets helpt. Als ik het apparaat herstart voor de glasvezel gaan de 3 lampjes correct branden MAAR het lampje van de GE2 (waarop de modem is aangesloten) blijft niet branden. Dit lampje wordt groen net na het "POWER" lampje en blijft branden wanneer het "LINK" lampje aanspringt maar gaat uit wanneer "AUTH" aangaat.
Na een paar herstarts van alle toestellen (en controle van de kabels, maar die zijn allemaal nieuw) kan ik concluderen dat we pas internet zullen hebben als iemand van Proximus dit probleem onderzoekt..
Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Bedankt,
Vriendelijke groeten,
Greg