Beste,
Via One-telecom werd er een overstap naar Proximus overeengekomen.
De bestelling werd geplaatst op 30 augustus, op 08 september kwam een installateur langs die de werken niet kon uitvoeren, om welke reden dan ook.
Er werd op 27 september en 17 oktober opnieuw afspraken gemaakt. Er werd vermeld dat mijn aanwezigheid noodzakelijk was. Ik heb mijn agenda moeten verschuiven en verlof moeten nemen. Ik heb op deze twee dagen NIEMAND gezien, geen verwittiging, reden of excuus gekregen waarom.
Ik heb verschillende keren de klantendienst gecontacteerd. Ik gaf de datum van 06 oktober als einddatum om de werken uit te voeren. Er werd telkens beloofd om terug contact met mij op te nemen. Ik wacht tot op heden nog altijd.
Het contract werd door mij eenzijdig geannuleerd wegens het overschrijden van de redelijke termijn. De link, die Proximus in zijn communicatie naar mij vermeldde, was geldig tot 30 september. Deze datum geldt voor mij dan ook als einddatum van de redelijke termijn.
En dan nog de arrogantie hebben om mij, anderhalve maand nadat ik naar twee Flex S abonnementen ben overgestapt, mij opnieuw deze abonnementen aansmeren MET EEN EENMALIGE KOST VAN €59 voor "laattijdige annulatie van bestelling"?!?! Deze kosten van €59 zullen NIET door mij betaald worden.
Anderhalve maand, drie verloren dagen en nul klantvriendelijkheid zijn genoeg geweest. Voor mij is Proximus een afgesloten hoofdstuk.