Vraag

Niet naleven afspraken installatie - onbereikbaarheid - klantonvriendelijkheid

  • 20 October 2023
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Beste,

Via One-telecom werd er een overstap naar Proximus overeengekomen.

De bestelling werd geplaatst op 30 augustus, op 08 september kwam een installateur langs die de werken niet kon uitvoeren, om welke reden dan ook.

Er werd op 27 september en 17 oktober opnieuw afspraken gemaakt. Er werd vermeld dat mijn aanwezigheid noodzakelijk was. Ik heb mijn agenda moeten verschuiven en verlof moeten nemen. Ik heb op deze twee dagen NIEMAND gezien, geen verwittiging, reden of excuus gekregen waarom.

Ik heb verschillende keren de klantendienst gecontacteerd. Ik gaf de datum van 06 oktober als einddatum om de werken uit te voeren. Er werd telkens beloofd om terug contact met mij op te nemen. Ik wacht tot op heden nog altijd.

Het contract werd door mij eenzijdig geannuleerd wegens het overschrijden van de redelijke termijn. De link, die Proximus in zijn communicatie naar mij vermeldde, was geldig tot 30 september. Deze datum geldt voor mij dan ook als einddatum van de redelijke termijn.

En dan nog de arrogantie hebben om mij, anderhalve maand nadat ik naar twee Flex S abonnementen ben overgestapt, mij opnieuw deze abonnementen aansmeren MET EEN EENMALIGE KOST VAN €59 voor "laattijdige annulatie van bestelling"?!?!  Deze kosten van €59 zullen NIET door mij betaald worden.

Anderhalve maand, drie verloren dagen en nul klantvriendelijkheid zijn genoeg geweest. Voor mij is Proximus een afgesloten hoofdstuk.

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DirkW  Deze kost hebben we uit het systeem gehaald. Onze excuses.

Geheel herkenbare situatie hier. Heel vlot eerste contact door One Telecom, mevr. E.L. Daarna alles in het honderd gelopen.

Er werd snel een afspraak geboekt om de installatie van alle apparatuur te voltooien. Het slot hiervoor werd op een maandag voormiddag geboekt tussen 8 en 13, zodoende ik in de namiddag met zekerheid zou werken voor de zaak, en tijdig mijn zoontje zou kunnen oppikken op de zaak. 

Tussen 8 en 13 hele tijd aanwezig geweest, geen communicatie ontvangen & the waiting game gespeeld. Pas om 14u15 de eerste keer opgebeld geweest door de installateur, die op nogal onbeschofte toon vaststelde dat ik niet thuis was. Nadien werd mij een nieuwe afspraak beloofd voor de installatie. Deze zou bevestigd worden… Wederom niks van communicatie ontvangen. Geen installatie uitgevoerd. 

We zijn ondertussen een maand na de feiten, Proximus kondigt prijsstijgingen aan, én het ziet er naar uit dat we alle acties gaan missen die ons beloofd werden. Wij hadden ons akkoord gegeven voor een samengesteld pakket. Nu hebben we enkel mobiele abonnementen bij Proximus en wachten we op de voordelige tarieven van het pakket waarvoor we akkoord gaven.

Reputatie 7
Badge +3

@TRD90 kun je hier in het klantprofiel de gegevens aanvullen zodat we dit verder kunnen laten nakijken? Merci, Heidi

@HeidiE Werd uitgevoerd. mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @TRD90 nieuwe afspraak op 22/11 en er werd door Ellen ook al een dossier opgemaakt om de facturatie na te kijken. Onze diensten volgen verder op!

Reageer