Skip to main content

Ik heb in maart een naamsverandering aangevraagd met formulier en id voor en achterkan, maan ontelbare keren bellen en formulier invullen krijg ik opnieuw een formulier

Hoezo is dit og steeds niet in orde?

@joyce Defoort  Heb je de overnamedocumenten via e-mail doorgestuurd naar HBS.Cessions.NL@proximus.com? Zo niet, mag je dat nog even doen. Dan komen deze ineens bij de juiste dienst terecht. Groetjes, Antonella


beste Antonella

 

Ik kan de pdf niet openen. Kan je die doorsturen naar mijn gmail adres? defoortjoyce@gmail.com

Met vriendelijke groet

 


@joyce Defoort Klik nog een op deze link > HIER


beste

 

Ik krijg het volgende : “AccessDeniedAccess denied”

met vriendelijke groet

 

Joyce


@joyce Defoort Dat is raar bij mij werkt dat, jebent toch ingelogd op het forum als je er op klikt.

Probeer hier nog eens > Download het overnamedocument (.pdf) 

Anders eens een andere browser proberen.


@joyce Defoort Ik heb het document net doorgestuurd via e-mail. Groetjes, Antonella


Reageer