Beantwoord

Muurbeugel Internet Box

  • 17 April 2023
  • 20 reacties
  • 995 Bekeken

Zopas een nieuwe internet box ontvangen doch deze wordt blijkbaar standaard zonder muurbeugel geleverd. Kunnen jullie mij deze bezorgen, want zonder beugel is die wel heel lastig te bevestigen tegen de muur.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door HeidiE 18 April 2023, 09:15

Bekijk origineel

20 reacties

@KRIFO Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen, om deze muurbeugel per Bpost op te sturen : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KRIFO we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE , bedankt voor je antwoord. Ik heb intussen wel gezien dat ik een wijzigingsmail heb ontvangen, maar wordt die beugel nu per post opgestuurd? Ik heb immers mijn nieuwe internet box reeds een week geleden ontvangen en moet de oude BBOX normaal binnen 2 weken terugsturen…

En de nieuwe internet box voorlopig ophangen zonder beugel gaat echt niet aangezien die in de garage hangt waar er regelmatig passage is met risico dat hij anders van de muur gelopen wordt 😀

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KRIFO die zou 48u later thuisgeleverd worden, per post. Je hebt deze dan nog niet ontvangen?

Hey @HeidiE, ik heb inderdaad nog steeds niets ontvangen, ook geen verzendbevestiging of zo. Wel kreeg ik zaterdagmorgen een vriendelijke herinnering (SMS en mail) om de oude BBOX asap terug te sturen. Tja dat wordt moeilijk natuurlijk...

Reputatie 7
Badge +4

@KRIFO Ik heb je een muurbeugel voor je nieuwe modem opgestuurd. Deze zal morgen bij je thuis geleverd worden. 

Inmiddels tot de vaststelling gekomen dat de Twist 40HD (DECT) telefoon niet werkt met de internet box en dus enkel met de BBOX 3V+. Ook lukte het instellen van Bridge modus niet (omdat ik achterliggend een eigen Fritzbox in beheer heb), ook niet na toelaten van het MAC ervan in de My Proximus console. Ik had echter onvoldoende tijd om dit laatste verder uit te zoeken of op te lossen, dus heb ik beslist om alles retour te sturen naar Proximus en mijn BBOX3V+ te blijven gebruiken. Deze was me immers opgestuurd zonder dat ik hier naar gevraagd had en toen ik contact had met Proximus om VOIP te laten activeren op mijn lijn…  Het opnieuw in gebruik nemen van de BBOX na het tijdelijk gebruiken van de Internet Box ging trouwens ook niet zonder tussenkomst van Proximus, bizar allemaal! Toch bedankt voor de moeite.

Hoe kan ik een muurbeugel krijgen voor mijn internetbox?

@Proximus_Moderatoren

DDU heeft hiervoor een nieuw topic opgestart → muurbeugel nodig voor internetbox | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +4

@DDU Deze zal morgen bij Boekhandel Flupke geleverd worden. 

Gisteren ook nieuwe internet box mogen ontvangen. En beugel om hem aan de meur de bevestigen is niet meegeleverd. 
Wie contacteer ik best om zo een beugel aan te vragen? Internet box hangt in de technische ruimte aan de muur. 
Alvast bedankt voor jullie hulp. 

@Marco Ribas 

Ter Info: Als iemand van de PX moderatoren hier morgen de draad terug opneemt zulle ze het nodige doen om er één op te sturen
Voor een vlotte afhandeling Noteer je best in je →  ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Marco Ribas 

Ik heb het nodige gedaan.

OFA order: 2037723

vanaf morgen zal er een beugel geleverd worden bij:

 

Press Shop Kapellestraat

Kapellestraat 28

8400 Oostende

 

Je zal hier nog een mail ter bevestiging van ontvangen wanneer deze geleverd is en je deze kan komen afhalen.

 

Geert

Ik zou ook graag een ophangbeugel voor de internetbox en de booster ontvangen. Dank bij voorbaat.

Luc

Reputatie 7
Badge +4

@lucp Ik heb je de beugels opgestuurd. Deze zullen morgen geleverd worden bij Pekes en Ertjes in de De Robianostraat. 

Beste, ik had graag ook een muurbeugel ontvangen voor de internet box. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@ArneVG 

Morgen zal een muurbeugel voor jou bezorgd worden op PICKUP 546 DAGBLADHANDEL NIEUWSLIJN MOLENBERGSTRAAT 75 te 2840 RUMST

Je zal hiervoor nog een mail ontvangen ter bevestigiging.

 

mvg

Geert

Beste, graag had ik ook een muurbeugel ontvangen voor de bestelde internetbox. Is het mogelijk om er eentje op te sturen? Alvast bedankt!

Beste, graag had ik ook een muurbeugel ontvangen voor de bestelde internetbox. Is het mogelijk om er eentje op te sturen? Alvast bedankt!

@Josch 

Voor een vlotte afhandeling Noteer je best in je →  ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Josch 

Morgen zal er een muurbeugel geleverd worden bij dagblandhandel De Linde te Massemsesteenweg 251 te Wetteren.

Je zal hier nog een bevestiging per mail van ontvangen.

ticket: 2045541 

 

Geert

 

Reageer