Vraag

mogelijkheid tot compensatie?

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Sinds iets voor 19u hebben wij geen internet meer, daardoor dus geen tv ook…

Na bijna 2 uur een bericht van Proximus gekregen dat er een kabelbreuk is en dat deze misschien morgenvroeg gemaakt zal zijn…

Wordt hiervoor een compensatie voor hun klanten voorzien?

Sinds de aanleg van Fiber zijn er geregeld problemen die we vroeger amper hadden…

De tarieven worden de laatste tijd alleen maar verhoogd, maar de service wordt slechter… Vinden dit niet meer normaal…

Proximus kan ook eens iets voor hun klanten doen…


3 reacties

@VanessaW

Ter info: Pas maandag komt hier iemand van PX terug langs op het forum.
Tijdens de weekends blijft de helpdesk 0800 22 800 wel bereikbaar tot 22u.

Moest je mogelijks van buren een “Proximus PublicWi-fi” sgnaal binnen krijgen dan zou je via deze weg nog op internet kunnen.

@Martin 

door een kabelbreuk ligt de volledige stad zonder internet… dus geen andere oplossing dan gewoon wachten

Reputatie 7
Badge +3

@VanessaW 

Dit is voor alle partijen een vervelende zaak

Een kabelbreuk door derden veroorzaakt is buiten onze wil en schuld

Hier wordt geen compensatie toegekend.

We hopen dat het snel verholpen zal zijn.

Groeten

Tina

Reageer