Om de dingen wat te vereenvoudigen en omdat er glasvezel in ons gebouw lag, dachten wij een tijdje geleden om over te stappen van Telenet (internet)/JIM Mobile (gsm) naar Proximus.
En sindsdien zitten we in de miserie:
(1) Mobile Flex SIM-kaart (een eerste ontvangen op 24/9!) wordt niet geactiveerd
(2) Er kunnen geen e-mail aliassen aangemaakt worden
(3) Geen toegang tot Proximus Cloud (error 2055)
(4) Geen wifi op de verdieping - een Booster 2 is besteld, maar wordt (nog?) niet geleverd
(5) Smart WiFi kan niet geactiveerd worden
(6) Drie (3) gelijknamige profielen in MyProximus, waarvan slechts 1 als beheerder (en dat is het enige - redelijk - “goede”)
(7) Rommelige afwerking van de aansluiting, met loshangende draden en zelfs loshangende modules!
(8) De “gratis installatie ter waarde van 350€” bleek slechts een half uur te duren. Werken die techniekers dan aan 700€ per uur? Zelfs advocaten zijn goedkoper!
(9) Vreemd genoeg krijgt de gekableerde ethernetverbinding als netwerknaam automatisch "telenet-67742F" (zelfs al is alle apparatuur van Telenet intussen al teruggestuurd)
Intussen kennen we bijna alle Proximus-medewerkers van de MyProximus Chat, Twitter, Twitter DM, Facebook en Messenger van buiten, maar niemand brengt hier enige deblokkering in.
Heeft hier iemand gelijkaardige ervaringen? En zo ja, hoe zijn jullie er uiteindelijk uit geraakt?