Skip to main content
Beantwoord

mobiele data

  • April 24, 2021
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost 

Beste antwoord door jonathandr

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost 

hi, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kan ik je verbinding nakijken

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • April 24, 2021

maandag pas komen de prox forummedewerkers hier terug langs en kunnen natrekken of er eventueel een  blokkering aan staat voor 4G. 

Bellen naar 0800 22 800 tijdens het weekend kun je ook.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 26, 2021

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe gsm maar mijn 4G werkt niet en het werkte ook niet op mijn oudere gsm die dezelfde sim kaart had. Ik heb ook geprobeerd om mijn gsm te herstarten maar dat heeft ook niet opgelost 

hi, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kan ik je verbinding nakijken


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 27, 2021

Hier is mijn klantnennummer: 620******


Martin
  • April 27, 2021

FYI: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden. → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt)


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 28, 2021

Ik heb het op mijn profiel geplaats, u kan hey daar nakijken


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 29, 2021

Ik heb het op mijn profiel geplaats, u kan hey daar nakijken

ik zie dat je op je klantennr verschillende gsmnrs actief hebt
ervan uitgaande dat het over het nr in je profile gaat, zie ik dat er op dit nr een blokkering actief is voor internet
mag deze eraf ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 1, 2021

Ja dat mag eraf gaan


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 3, 2021

@Thomas Ramilo Ik heb de blokkering eraf gehaald. Dit zal binnen enkele uren effectief zijn. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 4, 2021

Oké dank u om mij te helpen