Een tijdje geleden per sms op de hoogte gebracht dat mijn 500 mb mobiele data binnenkort omgezet zal worden naar “Mobile Internet XXS”. Wij gebruiken deze mobiele data niet. Als gevolg zal onze factuur op termijn € 5 duurder worden. Kan deze optie niet gewoon geschrapt worden? Een mail sturen naar de klantendienst is onmogelijk.
TUI: via het opzegformulier kun je dit eventueel ook doorgeven dat je dit wilt opzeggen → MyProximus
Bedankt voor de reacties en de info. Het opzeg formulier durf ik niet te gebruiken. Veel kans dat heel mijn abonnement dan opgezegd is zonder dat ik het wil. Hopelijk idd morgen meer informatie door een van de medewerkers van Proximus .
Louter ter bijkomende info: je zou het op deze manier kunnen doen:
Bedankt Luc. Op deze manier is het opgelost geraakt!
Proximus Team, voor mij mag “mobiel XXS laptop/tablet” ook opgezegd worden daar ik het toch niet gebruik !
bericht gelezen voor opzeg 1x mob internet xxs en aanvraag is ingediend voor stopzetting 30-6 e.k.
De andere blijft nog gewoon doorlopen..
groeten
Tina
Merci Tina, de andere wordt toch niet betalend volgend jaar als ik het goed begrijp ?
er staat een promo op tot juni 2022… als die vervalt is het idd een betalend abonnementje…
dus nog even tijd om na te denken wat je ermee gaat doen
groetjes,
Tina
Dan mag die ook verwijderd worden Tina !
ok, dan zal ik die ook laten verwijderen tegen 30-6 e.k.
groetjes
ok, dan zal ik die ook laten verwijderen tegen 30-6 e.k.
groetjes
Merci
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.