graag zo snel mogelijk een finale oplossing - probleem zit blijkbaar op de lijn.
hier lees ik dikwijls dat Prox voor wifi problemen met apple toestellen de “conductor” moet uitzetten op de bbox en dit zou ook invloed hebben zowel voor bbox als booster
Kan proximus dit oplossen of niet? ben het beu om telkens op iPhone, iPad of mac de wifi te moeten afzetten en terug opzetten om internet toegang terug te hebben… Oorzaak heb ik opgegeven in dit forum - los het op aub
Er is momenteel een test bezig met nieuwe firmware, maar het is moeilijk om nu al te zeggen wanneer die dan uitgerold zal worden. Dit hangt af van de testresultaten.
Hopelijk komt er snel een firmware update
Info:
Als niets helpt, kunnen we eventueel een technieker ter plaatse sturen voor verder nazicht.
Wifi probleem is niet echt opgelost met die conductor uit te zetten - misschien iets beter maar voor 5 januari werkte alles prima - sinds nieuwe b-box en aanpassing in straatkast is snelheid wat beter maar wifi niet (heb nu een wifi booster ipv wifi bridge voor TV en daardoor is TV terug stabiel maar vroeger werkte dat prima met de wifi bridge van px). Dus die nieuwe B-Box wifi werkt niet smart genoeg. Geen idee of een technieker dit kan oplossen sinds 5/1 to nu zijn er al 3 verschillende langs geweest - 1 daarvan heeft het verschil kunnen maken door de fout in straatkast te corrigeren en heeft bij volgende bezoek dan die wifi booster geplaatst. Ik ga eerst zelf nog wat zaken bekijken alvorens je nog eens een technieker langs stuurt.
Je mag alvast
Ik heb de gegevens doorgegeven zodat een commerciele agent u gaat terugbellen.
Vandaag geen tv - die WiFi booster blijft niet verbonden. WiFi bbox 2.4 ok maar 5 ghz is niet ok, geen verbinding.
Hoe krijg ik dat in orde???
resetten, maar dat zal je ald lang gedaan hebben veronderstel ik.
Ook de booster eens verplaatsen.
Als je de booster in zelfde lokaal van bbox zet blijft hij dan wel zijn verbinding behouden.
@martin ja reset gedaan en booster staat naast Bbox maar niets blijkt te helpen - probleem sinds gisterenavond
ook de bbox herstart / gereset
anders kunnen de prox forummedewerkers beslissen om de booster te ruilen of om een technieker langs te sturen seffens als iemand van hen de draad hier opneemt!
zij kunnen ook natrekken of je lijn in order is tot aan je booster.
PS: je kunt na een reset van de bbox ook proberen om one ssid uit te zetten.
One SSID heb ik al eens afgezet gisteren en terug opgezet nadien. Dat helpt niet
heb een vriend die bij Technicolor werkt ook al om advies gevraagd - die gaat horen bij testers op het werk.
en om mijn PX packet aan te passen vandaag terug iemand aan de lijn gehad can PX maar moet dit via werkgever doen want ze krijgen het niet omgezet. Wat een geklungel en die van vorige week had me niets laten weten dat hij dit niet kon overzetten naar een up to date packet dat me dan goedkoper uitkomt … lang gaat dit alles niet meer mogen duren hoor ...
ik hoop ook dat de Prox forummedewerkers je seffens toch kunnen verder helpen.
De booster zou natuurlijk ook kunnen gewoon defect zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.