graag zo snel mogelijk een finale oplossing - probleem zit blijkbaar op de lijn.
Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je lijn nog eens controleren op fouten als ze hier terug langskomen op het forum, ook kunnen ze indien nodig beslissen of er terug een technieker moet langskomen.
Ok dat zal inderdaad nodig zijn
Vanavond werd ik opgebeld door de technieker die hier is geweest vorige vrijdag (8/1/‘21). Service minded - hij vroeg me naar de stand van zaken - spijtig had ik zaterdagavond terug internet problemen maar momenteel is alles stabiel. Zodra er terug problemen met internet zijn kom Ik terug via dit forum. Toch een pluim aan Proximus voor deze klantvriendelijke aanpak - het is geen evidentie om buitendienst techniekers ook nog eens de klant persoonlijk terug te laten opbellen na hun dagdienst.
Ter info: Aangezien ze dit met zoveel klanten voorhebben de laatste tijd, (cfr. al deze vergelijkbare klachten op het forum) zal het volgens mijn bescheiden mening niet zo simpel zijn als vervang de bbox of vervang de lijnkaart, want dan zouden deze problemen bij iedereen die het voor heeft, wel allang opgelost zijn, ik vind het alleen maar spijtig dat ze van Proximus uit geen woord reppen van waar het probleem zich situeert!
Ja men ging mij nog bellen omdat ik met een oud Px pakket zit blijkbaar - ga niets veranderen tot men dit heeft opgelost - alternatief is overschakelen naar concurrentie (ook daarvoor is alles voorzien in huis) - maar dit kan van de regen in de drop gaan zijn - ook daar heeft men in sommige areas veel problemen. Heb nog ooit de ombudsman ingeschakeld en dat werkt wel degelijk om zaken opgelost te krijgen maar ik wil eerst een antwoord horen van Proximus - heb echt geen zin of tijd om via 0800 met call centre agents te praten en standaard procedures toe te passen alvorens we iemand krijgen die er iets van kent.
We hebben je aansluiting uitgemeten de meetresultaten zijn goed, de kwaliteit van het signaal is goed.
Valt het internet weg op verschillende apparaten of op één toestel?
Geert
Bedankt om de lijn te testen - probleem doet zich voornamelijk ‘s avonds voor vanaf 19u ongeveer en op alle apparaten - merk het op tv en in bureel als er ‘s avonds nog zoom of teams meetings zijn door mij of mijn vrouw.
dus zowel laptops - tv als iPhones en iPads
Bedankt om de lijn te testen - probleem doet zich voornamelijk ‘s avonds voor vanaf 19u ongeveer en op alle apparaten - merk het op tv en in bureel als er ‘s avonds nog zoom of teams meetings zijn door mij of mijn vrouw.
dus zowel laptops - tv als iPhones en iPads
Ik zal een reset uitvoeren op het netwerk, kan je binnen 5 min. de bbox3 eens herstarten?
Normaal zou het hierna opgelost moeten zijn.
Geert
Herstart b-box gedaan - zal vanavond kunnen zien of het nu stabiel blijft
bedankt
Is de decoder draadloos verbonden of rechtstreeks met kabel?
Best de Wifi Bridge eens resetten en opnieuw verbinden met de B-Box, de symptomen die u beschrijft komen vaak voor als er een slechte draadloze verbinding is.
Hoe de Wifi Bridge resetten kan u hier vinden:
Op het moment dat internet uitviel stond alleen tv op en 2 iPhones actief verbonden.
Internet probleem sinds 5/1/21 blijkt dus niet opgelost te zijn.
16/01/2021: nu liggen we er helemaal uit met internet blijkbaar. Als ik 0800 bel zegt dat die door een incident bij Proximus is (automatische boodschap). Ja jongens ben het beu hoor
Dan zullen ze er toch al mee bezig zijn om het op te lossen
Een weekend zonder internet en al sinds 5/1/21 met onderbrekingen. Ik ga toch snel een technische oplossing moeten krijgen en volgende week alvast met de commerciële dienst spreken want ze mogen me compenseren.
kan je hier niks uit afleiden of het een panne is in je regio → Proximus storing? Actuele storingen en problemen | Allestoringen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.