Vraag

meerdere mails verstuurd vanuiy skynet account naar msn... , gmail... komen niet toe : delivery expired timout

  • 17 August 2020
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Reporting-MTA: dns; mailrelay118.isp.belgacom.be

Final-Recipient: rfc822;voornaam_familienaam@msn.com
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'timeout' (delivery attempts: 0)

 

doet zich ook voor naar oa. gmail bestemmingsadressen


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Maenhout 

ik vermoed dat u vandaag van Proximus geen reactie meer zult krijgen

mogelijks best op hun vraag via privé-bericht (dus niet op dit publieke forum) een aantal voorbeelden overmaken van X naar Y op dag/tijdstip Z om het probleem beter te kunnen lokaliseren

Reporting-MTA: dns; mailrelay118.isp.belgacom.be

Final-Recipient: rfc822;voornaam_familienaam@msn.com
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Diagnostic-Code: smtp; 5.4.7 - Delivery expired (message too old) 'timeout' (delivery attempts: 0)

 

doet zich ook voor naar oa. gmail bestemmingsadressen

is dit het geval vanuit je mail programma en ook het geval via browser → http://webmail.proximus.be 

Anders zal het inderdaad afwachten zijn tot iemand vandaag of morgen reageert die van proximus zelf is

webmail wordt niet gebruikt. Alles verloopt via Outlook. Het probleem is dat de mails soms wel toekomen en soms niet… Zeer ambetant vermits het over medische dossiers gaat waar een tijdsgebonden behandeling mee gemoeid is.

mvg

Marc

ik heb zelf geen ervaring met outlook maar mss zou het helpen door via de instellingen van outlook om de time-out te vergroten.

https://www.google.com/search?q=outlook+mail+timeout+voor+verzenden+vergroten

zoals je ziet kun je die vergroten of verkleinen zowel voor verzenden als ontvangst

Beste Martin,

die staan op zich reeds hoog. Heb dit al proberen aanpassen. Ikzelf ben netwerkspecialist en ik denk dat het probleem niet lokaal ligt. Een vriendin van mijn vrouw krijgt sinds een tweetal weken ook analoge problemen (veel delivery timeouts) en dit vanuit Frankrijk naar skynet adressen :

Van: Postmaster <support@one.com>
Datum: 19 augustus 2020 om 16:16:00 CEST
Aan: mailadres bestemmeling
Onderwerp: Delivery delayed: Re: onroerende voorheffing

This is the mail system at host mailrelay4-3.pub.mailoutpod1-cph3.one.com.

####################################################################
# THIS IS A WARNING ONLY.  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. #
####################################################################

I'm sorry to have to inform you that your message has not yet
been delivered to one or more recipients. Delivery delayed.

 

Tot nu toe nog geen enkele reactie vanuit Proximus alhoewel wij een business contract hebben.

 

mvg, 

Marc Caeyers

IT voor de BVBA logopedische praktijk Maenhout

Reageer