Skip to main content

Paniek hier, tussen gaan slapen en daarnet opstaan blijken al mijn inkomende mails verdwenen te zijn.

Alleen alles van de laatste 3 dagen is er nog. Al de rest is weg.

Uitgaande zijn er allemaal wel nog. En wat ik in een map opsloeg ook.

 

Ik geraak niet op de webmail, zegt heel de tijd dat die niet vindbaar is.

 

 

Probeer eens te surfen naar  http://webmail.proximus.be in een privaat* browser venster waar je alle cookies aanvaard indien er om gevraagd wordt 

*privaat venster kan je openen in je browser via toets combinaties  CTRL SHIFT N

zitten ze ook niet in de spam of archief of prullenbak

 


@Brenda K Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


Dag daisy

je collega’s hebben het met een e-ticketje opgelost ondertussen, en ik heb ze sinds gisterenmiddag allemaal terug, oef oef oef

 

 


Ik heb zojuist vastgesteld dat ook alle mails uit mijn inbox zijn verdwenen van vóór 18/10/2022.

Gisteren waren ze nog allemaal in mijn inbox aanwezig.

Wie brengt oplossing ?


was bij mij ook alles voor 18/10. Ik heb gebeld met de klantendienst en die hebben dat gefixt.

 

 


Vedankt Brenda, ik zal de klantendienst ook eens bellen … en hopen.


@Brenda K Dat is fijn om te lezen. 

@JoDW Heb je al contact gehad met mijn collega’s? 


De klantendienst heeft mijn probleem ook kunnen rechtzetten en mij met vlotte communicatie op de hoogte gehouden.

Ik moet wel mijn Inbox eens regelmatiger “opruimen”, dat ben ik dan ook van plan.

Bedankt aan allen.


Reageer