Sinds enkele weken stel ik vast dat op bepaalde dagen mails die ik geklasseerd heb in onderliggende mappenstructuur ‘s anderendaags onvindbaar zijn (synchronisatie issue op mailserver bij backup processen ‘s nachts ?)
Het probleem doet zich niet altijd voor, maar op bepaalde dagen zijn alle geklasseerde mails verdwenen.
Ik ben zo de mails die ik klasseerde tussen 9 november 22 en 17 november 22 kwijt gespeeld. Ook de mails die ik gisteren (23 november) geklasseerd heb waren deze morgen verdwenen.
Reeds 2 maal naar helpdesk gebeld maar deze mensen zijn niet voldoende technisch onderlegd om me te kunnen helpen. Laatste heeft getracht me met expert door te verbinden, maar na ellenlange wachttijd heb ik dit opgegeven…
Wie kan/wil de experten hier eens opzetten om tot een goede oplossing te komen, want momenteel kan ik proximus niet meer vertrouwen voor de backup/klassement van mijn emails die ik wil bewaren.
Ter info : ik gebruik momenteel slechts 3GB van de toegewezen 50GB.