Beantwoord

Mailbox verhuizen van oude naar huidige account

  • 29 March 2022
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Beste,

2 weken geleden heb ik in een Proximus shop de aanvraag gedaan om 2 skynet mailboxen met aangekoppelde aliassen/mailadressen die elders actief zijn te verhuizen naar het abonnement van mijn gezin.

Meer specifiek gaat het over:
1. Een mailbox van mezelf, actief bij m’n ouders, met 2 gekoppelde aliassen.
Deze verhuis is in orde.

2. Een mailbox van mijn vrouw met 1 gekoppelde alias. Deze is een ‘specialleke’. Het abonnement/klantennummer waaronder deze staat is in 2019 stopgezet (haar ouders zijn naar een andere provider gegaan), maar haar mailbox + mailadres zijn steeds blijven bestaan. Ze hebben in de shop deze mailbox teruggevonden en ook de aanvraag gedaan om die mailbox te verhuizen, maar dit is tot op vandaag nog niet in orde. Vermoedelijk hebben ze gezocht op mailadres/alias en dan kan men deze niet terugvinden (was in de shop ook zo), maar wanneer er gezocht wordt op adres van aansluiting of mailbox (fa******) dan vinden ze deze mailbox wel terug.
Wie contacteer ik het best om dit in orde te maken?

Alvast bedankt.

Mvg,

Kurt

icon

Beste antwoord door HadewychT 29 March 2022, 17:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@Kurt_VdV Je mag me via PB de gegevens van de betrokken mailbox en het nieuwe contract doorgeven zodat ik dit voor u in orde kan maken. 

Reageer