Beste,
2 weken geleden heb ik in een Proximus shop de aanvraag gedaan om 2 skynet mailboxen met aangekoppelde aliassen/mailadressen die elders actief zijn te verhuizen naar het abonnement van mijn gezin.
Meer specifiek gaat het over:
1. Een mailbox van mezelf, actief bij m’n ouders, met 2 gekoppelde aliassen.
Deze verhuis is in orde.
2. Een mailbox van mijn vrouw met 1 gekoppelde alias. Deze is een ‘specialleke’. Het abonnement/klantennummer waaronder deze staat is in 2019 stopgezet (haar ouders zijn naar een andere provider gegaan), maar haar mailbox + mailadres zijn steeds blijven bestaan. Ze hebben in de shop deze mailbox teruggevonden en ook de aanvraag gedaan om die mailbox te verhuizen, maar dit is tot op vandaag nog niet in orde. Vermoedelijk hebben ze gezocht op mailadres/alias en dan kan men deze niet terugvinden (was in de shop ook zo), maar wanneer er gezocht wordt op adres van aansluiting of mailbox (fa******) dan vinden ze deze mailbox wel terug.
Wie contacteer ik het best om dit in orde te maken?
Alvast bedankt.
Mvg,
Kurt
Bladzijde 1 / 1
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.