Skip to main content

vroeger bestond er onder products een mogelijkheid om je mailboxen te bekijken en/of pw aan te passen

deze optie is verwijderd

op proximus webmail , kan je je pw resetten met een mail naar je jezelf.. maar indien je je pw niet meer hebt ? en niet kan aanloggen op webmail ?

volgens de help pagina - onder products - mail mail opties ?????????

op je gsm ?

1; heb geen gms ???

 

gebruikersvriendelijk is nog ver te zoeken.

45min aan de telefoon en kunnen het ook niet.

mail account verwijderd aangemaakt - 24h wachten ..

en als je nu een dringende mail moet beantwoorden ???

alvast bedankt voor enig antwoord, Guy

@guy_przytula Proximus kan je een nieuw wachtwoord geven voor je mailbox indien je telefonisch contact met ons opneemt.

 


dat heb ik dus geprobeerd (45min aan de lijn)

waarom kunnen we ons eigen pw niet meer aanpassen ?

het lukte hun ook niet

dus mailbox verwijderd/aangemaakt en nu moet je 24 wachten, want je krijgt een melding

je mailbox wordt gemigreerd naar een nieuwe webmail .. later proberen

Guy


In My Proximus onder Producten - Proximus Mail is het voor zover ik kan zien toch nog altijd mogelijk het maillbox paswoord te wijzigen (zonder dat u het oude moet kennen)


inderdaad → 

→ Producten Mailbox wachtwoord instellen | Proximus

 


@guy_przytula Dit komt vermoedelijk door de migratie van je mailbox.


Reageer