Vraag

mailbox problemen......vor de xxxxxx--- maal



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2  Wegens je een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt gaat dit ook aangepast moeten worden in je niet-proximus mailbox. Hier vind u terug waar u dit kan vinden. 

Reputatie 1

Als ik klik op “Inloggen mislukt” krijg ik de melding “Geen verbinding mogelijk met de account “Skynet”. “Voer het wachtwoord in voor de gebruiker van  r.h @skynet.be”. Als ik het ww invoer zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.”

Reputatie 1

Sorry, had je antwoord nog niet gelezen? Ga dat eerst proberen.

Reputatie 1

Oei, wat moet ik antwoorden op de vraag hoe ik mijn proximus e-mails wil raadplegen. Eventueel is via de Proximus mail app ok, als het probleem maar opgelost is (en blijft).

Reputatie 1

Ok, ik heb op “Geen verbinding mogelijk met de account Skynet”” geklikt en mijn niet-proximus mail werkt weer. Wel is er nog de melding “Account offline” maar niet meer altijd, lichte verbetering dus. Mijn proximus mail werkt prima.

Reputatie 5
Badge +2

@Voltaire2 Ik zou aanraden om dan eens iemand naar je mailprogramma te laten kijken om zo ervoor te zorgen dat alles terug werkt. Wel blij om te horen dat je e-mailadres terug werkt via de webmail.

Reageer