is er nu echt NIEMAND bij Proximus die hun altijd terugkerende mailboxproblemen kan oplossen??
mailbox onbereikbaar, uitgaande mails worden niet ontvangen door de bestemmeling, diverse aliassen werkten niet niet meer, dan weer geen verbinding met de mailbox : onverwachte fout, mails van uren ervoor die aankomen. etc…..
vandaag is het zondag en ligt weer compleet uit en op al onze computers.
is nu 14hr30 en de derde maal sinds deze morgen 10hr00..
gisteravond idem..
dit duurt nu al maanden en geduld heeft ook grenzen alhoewel ik heel goed besef dat dit niemand iets kan schelen waarschijnlijk.. ..want beloven kunnen ze wel… en als het te ingewikkeld wordt haakt men gewoon in en daar sta/zit je dan als klant…kan je weer van vooraf aan beginnen en het hele verhaal opnieuw doen…. en opnieuw….. en opnieuw…
vorige week dan toch een vriendelijke persoon aan de lijn gehad die liet weten dat technologie geen absolute zekerheid is en problemen kunnen voorkomen (??)
de man had mijn gsmnummer gevraagd om , na mijn zoveelste klacht over de mailbox hun ‘techniekers’ toe te laten mij te contacteren.. er werd zelfs een ticket aangemaakt waarvan nadien het nummer bij ingave onbekend was en ik zelfs geen lopend dossier had;. (??)
bleek tijdens onze afwezigheid er diezelfde dag toch iemand op onze vaste lijn van Proximus gebeld had (waarom geef ik mijn gsmnummer en liet ik UITDRUKKELIJK weten NIET thuis te zijn?????) en vanaf dan niets meer vernomen..
en deze klacht/probleem/opmerking probeer ik nu al ruim een half uur te plaatsen op dit forum en dat lukt zelfs niet..
trustpilot zegt ook genoeg..
zeer frustrerend allemaal is het minste wat men kan zeggen..