Skip to main content

Beste,

 

Het internet is sinds enige tijd zeer traag en soms is er zelfs geen. Ook is de kwaliteit van de tv eigenlijk to slect dat er niet naar te kijken is. Is er enige oplossing voor dit probleem?

 

Met vriendelijke groet

 

 

Ik raad aan om je decoder(s) te resetten: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Reset ook de toestellen hoe dat je jouw decoders hebt verbonden met je bbox 3 modem/router:

Wi-Fi Booster: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html

Wi-Fi bridge: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html

PLC-adapters: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html

 

Ruckus: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ruckus_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-ruckus-resetten.html

 

Zet de aan/uitschakelaar van je bbox 3 modem/router uit en ontkoppel de de stroom adapter voor 5 minuten, steek dan weer de stroom adapter in en druk op aan en uitknop. Wanneer je deze handeling doet is er tijdelijk geen internet of TV mogelijk.

 

Heb je over draadloos internet of bedraad dat traag is?


Een bedenking tussendoor: wat mij hier meer en meer opvalt dat dergelijke meldingen nu heel frequent opduiken, waar is de gemeenschappelijk factor begin ik mij af te vragen!


Reageer