Sommige mails op mijn skynet adres komen steeds met label ongelezen terug nadat ze verwijderd heb uit mijn inbox op mijn ipad. Als ik op mijn proximus webmail kijk zie ik dat die mail tientallen malen in mijn inbox zit.
Ter info: zie → Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum
Ik lees mijn mails op mijn ipad en mijn iphone met het standaard apple email programma. Hetis een skynet adres dat via een imap.proximus.be account binnenkomt. Regelmatig zie ik,als ik mijnmails aan het lezen ben, nieuwe emails in mijn emailbox verschijnen die na enkele seconden terug verdwijnen om na enkele uren of langer terug te verschijnen. Ik vind dit zeer vervelend omdat ik niet weet of ik zo emails mis die niet terugkomen en definitief verdwijnen.
Dat heb ik nog niet gecheckt. Ik vind het veel handiger om de vertrouwde emailapp van apple op mijn ipad te gebruiken. Ik heb de webmail al wel eens gebruikt maar vind dat het inladen erg traag gaat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.