Wat een screw up van jullie administratie.
We hebben een maand Fiber, TV en 3 GSM-abonnementen en er moest 1 nummer uit het pack genomen worden omdat de werkgever dit gaat betalen. 10 dagen geleden werd bevestigd dat de overdracht van het nummer gebeurde. Donderdagnamiddag krijgen we ineens x aantal berichten: overige GSM-abonnementen gedowngrade, internet gedowngrade en uiteindelijk opgezegd. Via mail van Proximus business (Dyna Van de Vloet) krijgen we te horen dat er “een paar dingens veranderen die nadat de overnamen gebeurd is terug toegevoegd zullen worden. Dit zal ten laatste morgenavond in orde zijn.”. Als we een paar uur later thuis komen van het werk, is er geen Fiber meer, niks aansluiting meer - de modem lijkt op een kermisattractie, zoveel knipperende lampjes. Klantendienst gebeld en die beweren dat wij de Fiber gereset hebben (terwijl we niet eens thuis waren). Niks aan te doen van op afstand, er moet een technieker komen. Die kan echter pas vrijdagnamiddag. Thuiswerk voorzien op vrijdag, maar dat lukte dus niet - want geen internet + dan ook nog eens verlof moeten nemen voor de technieker die ging langs komen.
Gelukkiglijk een hele fijne technieker die langs kwam. Jammer genoeg geen idee hoe het probleem op te lossen, dat had hij nog nooit meegemaakt. De man heeft 5 verschillende interne diensten moeten contacteren om een oplossing te vinden - niet makkelijk op een vrijdagnamiddag, want blijkbaar zijn er intern niet veel mensen die dan nog werken (ook niet de dame die donderdagmiddag de fout heeft gemaakt)… Uiteindelijk toch een oplossing gevonden: Fiber effectief gereset en een nieuwe modem.
Niet alleen kon er dus niet getelewerkt worden, moesten we TV kijken op de gsm, maar moesten we ook nog eens verlof nemen omdat Proximus business een fout heeft gemaakt.
Compensatie voor dit alles???