klacht over één Proximus installateur

  • 19 July 2022
  • 0 reacties
  • 73 Bekeken

Beste,

 

Eerst en vooral ben ik zeer tevreden over onze fiberaansluiting en uw medewerker die het bij ons geplaatst heeft.

Minder tevreden over persoon die twee andere aansluitingen in ons gebouw is komen verrichten . 

Vooral over zijn zeer onvriendelijke , om niet te zeggen zeer onbeleefde , houding tegenover verantwoordelijke van gebouw.

Bij de allereerste vraag om info krijg je een nors antwoord retour en meteen de eis naar sleutels voor toegang tot meterlokaal.

En zijn afwerking naar aansluitkast in n*103 is werkelijk knoeiwerk . Heeft zijn kabel tekort bemeten en poogt het dan op allerlei wijze te fiksen.

Uit goodwill heb ik steeds de Proximus medewerkers een handje toe gestoken omdat de situatie hier niet eenvoudig is .

Maar hier zijn aan de ansluitkasten grofe foute gebeurd bij zijn laatste plaatsingen . Dat ziet zelfs een leek.

Verder liet de man al zijn restanten van kabel en dergelijke gewoon achter ( zie bijlage ) 

Deuren allemaal openstaand gehouden met brandblusser en verlichtingen aan . Zo heeft de man het gebouw verlaten.

Het betreft hier een jongere man +/- 30-35 jaar met helper van Aziatische origine en rijdt met Ford camionette ( foto in bijlage )

Komt deze man nog aansluitingen verrichten , in n* 103 bvb , zou het gewenst zijn dat hij een andere houding aanneemt .

 

Graag een positieve reactie aub

 

Met vriendelijke groeten

 

IR lodewyckx.G


This topic has been closed for comments