Bij mijn bejaarde schoonmoeder van 87 jaar zijn vandaag mensen van proximus langs geweest met de vraag installeren van modem voor internet … nee want ik gebruik geen computer en heb alleen een oude telefoon, ja mevrouw maar we gaan dat installeren voor de toekomst.
Mensje is slecht te been, hoort en verstaat alles maar amper en op hun reactie van het moet voor de toekomst hé mevrouw laat ze hen binnen.
De vaste telefoon die naast haar zeteltje staat om er snel bij te kunnen als ze gebeld word, die word weggenomen en verplaatst naar 2 kamers verder waar ze de modem hebben geplaatst...1 als de telefoon nu gaat hoort ze hem niet en 2 als ze hem bij toeval wel hoort is deze al gedaan tegen de tijd dat ze bij de telefoon is… mensje gaat zich willen haasten wat de kans op vallen vergoot
Het alarm dat ze om haar pols draagt is (was) mee verbonden bij de telefoon… nu dus niet meer
Waarom misbruik maken van oude mensen die het woord internet amper kennen, die zeggen dat ze dat nooit zullen gebruiken…. en als ik bel om het te melden krijg ik als antwoord, als u geen bewijs kan voorleggen dat mevrouw geen beslissingen meer mag nemen dan hebben wij geen fout gemaakt…..MENEN ZE DAT NU ….ik noem dat misbruik maken van oude mensen, tis maar 59 euro per maand mevrouw ECHT …. 59 euro voor iets wat niet gebruikt gaat worden en een telefoon die op een plaats waar ze nooit op tijd bij kan , hij stond bij haar zetel voor haar veiligheid …
ze kijkt tv via telenet maar toch gaat proximus die mensen hun internet aansmeren, waar is jullie respect voor mensen die nu totaal in de war zijn en denken dat hun een fout gemaakt hebben….NEE PROXIMUS JULLIE ZIJN HIERIN HEEL ERG FOUT
gewoonweg schandalige praktijken vind ik dit