Klacht klantendienst/proximus nav aansluiting nieuwe internetbox

  • 3 March 2023
  • 0 reacties
  • 56 Bekeken

Beste

Ik heb de nieuwe internetbox willen installeren, maar die kan geen verbinding maken met het internet. Na een dag heen en weer getelefoneer werd er eindelijk een technicus gestuurd. Die heeft ca. 3 uur zitten zoeken waar het probleem zat en stelde uiteindelijk (na contact met de technische diensten van proximus) vast dat er een (centraal) probleem was met onze lijn. De oude bbox3 werd opnieuw geïnstalleerd (die werkt overigen nog steeds prima) en Proximus zou contact met ons opnemen als het probleem van de baan was. Het zou niet lang duren…. Drie dagen later nog steeds hetzelfde probleem. Intussen krijg ik wel aanmaningen om mijn oude spullen terug te sturen (anders boete!)

Vandaag naar de klantendienst gebeld. De eerste persoon die aan wie ik mijn verhaal kwijt kon, zou het uitzoeken, maar mijn lijn viel (?) prompt weg. Teruggebeld. Een andere persoon aan de lijn. Ook die zou het gaan uitzoeken en zette mij in de wachtlijn. Na exact 38 minuten luisteren naar de wachtmuziek (ik was al bijna in trance) kreeg ik weer de bezettoon. Lijn weer verbroken, dus!

Slotsom: ik weet nog niet hoe het staat met de oplossing van het probleem en of ik de oude bbox3 langer mag houden zonder een boete te betalen. Je krijgt bovendien nooit een schriftelijke bevestiging van eventuele toezeggingen. Bewijs heb je dus niet.

Suggestie: als proximus een nieuw product op de markt brengt, zouden alle diensten voldooende op de hoogte moeten zijn; het zou bovendien liefst een ‘plug and play’- en geen ‘plug and pray’-product moeten zijn.

Oplossing in de maak?

GuMa

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer