Sinds vrijdag 26/11 hebben wij géén internet meer! Dit is nu een VOLLE WEEK!
In de huidig tijden van volop thuiswerk, online-lessen, is dit ONAANVAARDBAAR!
Zaterdagmorgen is er een technieker gekomen die vaststelde dat het om een ondergronds probleem ging. Dit zou doorgegeven worden aan de las-techniekers die ondergronds mogen werden. Het probleem bevindt zich op publiek terrein…..
Om maandag nog géén enkel bericht hierover. Wij bellen, chatten enz… men stuurt OPNIEUW een technieker op dinsdagmorgen (!) - deze stelt opnieuw vast dat er een lasser moet komen - ik bel opnieuw en men stuurt opnieuw (!) een technieker in de namiddag met….. dezelfde boodschap. Woensdag is er nóg iemand (!)de tests komen doen op de lijnen én donderdagmorgen stond er nóg een technieker aan de deur….. 4 x is een technieker gekomen met dezelfde boodschap : wij kunnen niets doen - er moet een lasser komen - telkens wij belden of chatten, werd een nieuwe afspraak geboekt waarbij wij valse hoop kregen want je krijgt een afspraakdatum doorgestuurd “herstelafspraak”.
Proximus had de kostprijs en tijd van deze 4 nodeloze techniekers kunnen bespraken én een deftige herstelling laten uitvoeren door een grondploeg, niet???
Het callcenter blijkt géén contact te kunnen nemen met de betreffende technische dienst voor ondergrondse werken - het enige wat ze doen is onze melding “escaleren” m.a.w. doorsturen…..
Intussen kunnen wij NIET THUISwerken, terwijl de overheid ons oplegt om maximaal 1 dag naar kantoor te gaan - nu ben ikzelf verplicht om elke dag naar kantoor te gaan mits uitzonderlijke toestemming wegens overmacht. Mijn kinderen moeten online lessen volgen en moeten zich in bochten wringen om dat geregeld te kregen - we spreken dan nog niet over de examens die er aankomen. Intussen hebben we géén énkel bericht over de inplanning van de herstelling - “een lasser zal u contacteren” : wannéér zal de herstelling plaatsvinden????? Moet is verlof voorzien?????
De communicatie is BAR-slecht - we krijgen nooit de juiste antwoorden - we zitten in het ongewisse - we staan machteloos - dit kost ons verlofdagen, tijd, energie én vreet aan onze gezondheid!!!
Kan er AUB DRINGEND een oplossing geboden worden aub? (neen, hotspot zal niet bij ons werken vermits we géén pack hebben bij Proximus met onze mobiele toestellen - en ik overweeg het nu in elk geval ook niet om te nemen gezien deze verschrikkelijk slechte service!)