Vraag

klacht dienstverlening

  • 3 January 2023
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Klacht over:

Beperkte kennis bij personeel en foute informatie, die me geld kost.

Niemand die fatsoenlijk kan uitleggen waarom er een technieker nodig is bij verhuis naar origineel adres.

Op wacht gezet worden om dan na 20 minuten het gesprek verbroken te zien worden (was 3de persoon, en uiteindelijk 1h07 aan de lijn gehangen zonder antwoord).

Extreem lange wachttijden

Beperkte contactmogelijkheden om deftige klacht in te dienen en uit te leggen waarom komende factuur niet zal betaald worden. 

Aan wie moeten gemaakte extra kosten doorgegeven worden en hoe worden die me vergoed.

 

 


3 reacties

Hiervoor best In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan,  zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). 

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

 

Profiel is aangepast 

Reputatie 7
Badge +3

@Wimenheidi  Voor een klacht kun je ook hier terecht Een e-mail? Zeker! Over welk nummer gaat het? | Proximus. Kan ik je misschien helpen?

Reageer