Vraag

Klacht afspraak installatie

  • 11 februari 2020
  • 0 reacties
  • 58 Bekeken

Op vrijdag 7/02/2020 was een technicus van proximus langsgeeest om de installatie van internet uit te voeren. na paar uur ging de internet still. ik heb naar proximus gebeld en had ik een nieuwe afspraak op dinsdag 11/02/2020. ondertussen had ik gevraagd voor een andere oplossing om mijn projecten af te werken, ze hebben me geen hulp aangeboden. ( qua Tijdelijke toegang to public wifi of andere oplossing) vandaag dinsdag 11/02/2020 kwam niemand van proximus op vermelde tijd van 10 tot 14:30 heb naar proximus gebeld voor de reden.en krijg ik te horen dat mijn afspraak was niet geregistreerd. ik werd ongeveer half uur van ene naar andere doorverwijzen voor en nadien gewoon de telefoon opgehangen. ik vraag de compensatie voor mijn 2 dagen die ik verlof heb genomen en de hele week zonder internet te zijn.  


0 reacties

Geen reactie

Reageer