Skip to main content

Sinds 12 januari hebben wij geen internet  vaste lijn en tv meer.

We worden aan het lijntje gehouden met de belofte dat het de volgende dag opgelost gaat worden, morgen al 14 dagen.

Als klants sinds 2000 is dit een echte schande hoe wij behandeld worden!

@TomBruggeman TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@TomBruggeman Je bent betrokken bij werken aan de kabel die beschadigd is. Deze werken kunnen nog tot 31 januari duren. Het is moeilijk om te specifiëren wanneer exact uw lijn hersteld zal zijn. 

Ondertussen is er op al je GSM-nrs 1TB data toegevoegd zodat je deze kan gebruiken ipv je vaste lijn. Je kan deze eventueel instellen als hotspot en zo je gsm als ‘modem’ gebruiken. 

TV kan je op deze manier bekijken via Pickx.

Onze excuses voor het ongemak


Reageer