Klacht

  • 22 December 2022
  • 0 reacties
  • 278 Bekeken

(Klanten)(Dienst)

Wij zijn Sinds 8-12-22 een nieuwe klant bij jullie.

  • Op 9/12/22 hadden wij geen internet 
  • Op 12/12/22 hadden wij geen internet
  • Op 15/12/22 hadden wij geen internet 
  • Op 19/12/22 hadden wij geen internet en nu NOG STEEDS NIET!!!!!

We kunnen jullie enkel telefonisch bereiken wat we 8x hebben gedaan 

OP 19/12/22 gingen jullie op kerstavond een technieker sturen???????

Op 21/12/22 gingen jullie ook een technieker sturen, wij stoppen vroeger met werken om op tijd thuis te kunnen zijn dat de technieker niet voor een gesloten deur ging staan…. WIJ HEBBEN NIEMAND GEZIEN!!!!

Op 22/12/22 om 20u 15 belt mijn vrouw naar jullie DIENST… 45Minuten hebben jullie ons laten wachten!!!!!! jullie zetten ons gewoon in wacht om van ons af te zijn.

op 22/12/22 om 21u15 bellen wij terug naar jullie dienst ==> Ze gingen ons vandaag om 815 terug bellen….. zegt die persoon aan de telefoon dat wij de modem moeten resetten vooral ze een technieker stuurt!!!! Dat hebben we al 10x gedaan in de loop van de week. 

op 22/12/22 schrijf ik u nu aan ==> 

Ik breng mijn advocaat op de hoogte, samen met de ombudsman en  eis ik een dwangsom van €250 per dag dat er geen oplossing is gevonden en dat we zonder internet zitten!!!! wat jullie doen is contractbreuk en  jullie diensten niet nakomen. ook een schadevergoeding wat betreft het vroegtijdig stoppen op het werk van €150 zal ik laten aanrekenen!!!

Per direct laat ik de domiciliëring stopzetten, zullen de facturen niet betaald worden en kan je een technieker sturen om jullie ROMMEL te komen halen.

 

Geen Vriendelijk Groeten

Stijn Van Vaek 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer