Vraag

KLACHT

  • 13 May 2021
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

beste PROXIMUS …

wij zijn ZEER ZEER ontevreden over jullie technische steun .

is nu al 2 dagen dat we problemen hebben met internetverbinding/tv kijken , om de 30 min valt  alles uit 

moeten we alles resetten en 30 min later boem terug van hetzelfde.

dit is geen service ,

we bellen dan en krijgen het antwoord “ik zal jullie modem van op afstand herstellen” , en hup lijn word verbroken. NIETS hoor je dan 

nu al 2 dagen zonder tv , internetverbinding niets …

wat doet PROXIMUS eraan NIETS

 


2 reacties

FYI: als de Prox forum medewerkers hier terug langskomen kunnen zij je verder helpen, maar tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van het Proximus forumteam langs.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 5
Badge +3

Excuses voor het ongemak,

als u uw klantennummer of lijnnummer toevoegt aan uw forumprofiel zoals Martin vermeld heeft, kunnen we het langs deze kant ook es natesten.

Reageer