Vraag

Kan niet inloggen op Cloud via de webpagina.


Reputatie 1

Kan niet inloggen op Cloud via de webpagina.

Via de app lukt wel…….;


This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Heb je ooit een gebruikersnaam en wachtwoord opgeslagen in jouw webbrowser? Soms kan het zijn dat in de functie automatisch aanvullen nog een verkeerd wachtwoord ingesteld staat of dat dit corrupt geraakt is. Wis dan gewoon de log-in gegevens van proximuscloud. Zie hier hoe je dit kan doen met verschillende webbrowsers:

Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/bepalen-of-firefox-automatisch-formulieren-invult

Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/142893?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Edge: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4027718/microsoft-edge-automatically-fill-info

 

Dit kun je ook proberen door de webpagina incognito op te starten 
CTRL SHIFT N   of anders CTRL SHIFT P proberen om een incognito pagina op te starten in je brouwser.

Maar ! zoals je weet kan het zijn dat proximus eerst de instellingen ook moet verifiëren/bijstellen vooraleer het werkt gezien de vele recente meldingen van dit zelfde probleem met de cloud hier op het forum!

NB: Pas maandag komt hier iemand die van proximus zelf langs, om dit verder te onderzoeken .

Reputatie 1

Bedankt,

 

Alles in orde nu

 

Jan

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer het wel incognito modus werkt zal je probleem te maken gehad hebben met automatisch invullen van eerder opgeslagen wachtwoorden of in het cache geheugen van je browser.

het kan het geval mss zijn maar toch niet altijd de reden, want ik heb het al voorgehad ook dat ik alles gewist had in de browser en dat het toch enkel wilde werken incognito, en een paar dagen later werkte het wel zelf als ik niet incognito werkte, waarschijnlijk door één of ander aanpassing bij Prox, enfin je hebt er soms ook het raden naar wat juist de reden geweest is, maar dat is ook niks nieuws dat ik nu vertel :wink:

Reputatie 6
Badge +3

Hier wat meer info: https://support.google.com/chrome/answer/7440301 en hier voor Edge: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4533513/microsoft-edge-browse-inprivate , Firefox: https://support.mozilla.org/nl/kb/privenavigatie-firefox-gebruiken-zonder-geschiedenis die mijn vorige antwoord bevestigde. Bij de topicstarter zal het probleem in de cookies,reeds ingevulde formulieren gelegen hebben. Zal eerder door een aanpassing bij Proximus geweest zijn Martin dat het na een aantal dagen opgelost was.

Dit is inderdaad wat je vindt als uitleg over incognito, maar wat het ook mag geweest zijn het was niet opgelost door geschiedenis, cookies, cache volledig leeg te maken en door incognito te gaan ging het direct , ik persoonlijk heb nog niet mogen ervaren dat al de inlogproblemen die optreden bij de verschillende Proximus webapplicaties opgelost werden door de cache te ledigen bijna al die problemen die al opgetreden zijn werden opgelost door de proximus cookies te wissen.

Reputatie 5
Badge +2

Bedankt,

 

Alles in orde nu

 

Jan

Het was OK, dus drink een aperitiefje!

Dat doen we sowieso of het nu al dan niet in orde is of was :wine_glass:  :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +2

Santé!