Ik werd attent gemaakt op het feit dat ik niet reageerde op bepaalde mails die men naar mij stuurde. Nader onderzoek gaf echter aan dat de afzender een tikfout gemaakt had in het mailadres. Hij beweert echter bij hoog en bij laag dat hij geen foutmelding gekregen heeft na verzending.
Ook ik heb nu geprobeerd om een mail te sturen naar dat ‘foutieve’ e-mailadres. Ik krijg geen foutmelding. Ik had in de tekst geschreven om aub te reageren naar mij. Maar geen reactie. Ik heb mail tweede keer verstuurd met vraag tot leesbevestiging. Maar geen leesbevestiging ontvangen. Ik weet dat de ontvanger niet verplicht is te reageren en ook de vraag tot leesbevestiging kan negeren.
Of bestaat er ergens een blackhole waarin mails naar bepaalde skynetadressen verdwijnen?
Ik weet dat er vroeger iets bestond als zijnde een bericht van aflevering, maar ik vind dat niet terug in mail mailprogramma van W10 en ook niet in de webinterface van proximus mail. Hoe kan ik evt een mail versturen met een reactie van aflevering? Kan ik meer info bekomen door wie dat e-mail-adres gebruikt wordt?
(Sommigen vragen zich wellicht af waarom ik me daar druk over maak: correctie van mailadres bij de verzender en probleem is opgelost. Reden is dat hier een financiële discussie aan de gang is, waarop men beweert me gemaild te hebben en ik niet reageerde en ik beweer niets ontvangen te hebben…. )