Skip to main content

goeiedag, mijn snelheid is een tijdje geleden van 87mbps naar 59.4mbps gedaald wat onder de gegarandeerde snelheid valt, in die tijd is er helemaal niks verandert in het huis, geen nieuwe inwoners, geen nieuwe toestellen, niks.

 

ik las op meerdere forums dat sommige bevoegde mensen dit terug omhoog kunnen halen en ik vroeg mij af of deze mensen dit ook voor mij zouden kunnen doen, alvast bedankt!

 

je kan altijd eens zelf een automatische lijntest uitvoeren:

  • - Bellen naar het nummer 0800 22424.
    - Wanneer je telefoonnummer gevraagd wordt, geef het lijn nummer in.
    - Er wordt eventueel naar je klantennummer gevraagd (vind je ook op je factuur).
    - Er wordt nu een lijntest gestart.
    - Negeer de ganse boodschap, maar haak niet in voor de lijn verbroken wordt.
    - De internetverbinding zal kort verbroken worden, je komt eerst op je startprofiel, waarna DLM terug opgestart wordt.

PS: Maandag kunnen de @Proximus forummedewerkers ook eens je lijn op fouten nazien en de stand van zaken omtrent de DLM bekijken.


Reageer