Vraag

Kabelbreuk

  • 23 February 2022
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

Beste,

Vandaag hebben werklieden bij het opbreken van ons voetpad de kabel van proximus naar ons huis beschadigd (hij is in 2). De kabel lag niet in een beschermende buis of iets dergelijks. De werklieden beweren dat jullie reeds op de hoogte gebracht zijn. Dit wou ik via deze weg toch even verifiëren en tevens zou ik op een snelle reparatie willen aandringen. Wij kunnen geen tv zien en ik heb internet nodig voor online vergaderingen .

De beschadigde kabel is van het adres in mijn profiel.

Met vriendelijke groeten.


1 reactie

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reageer