Vraag

Juiste invoerkabel voor aansluiting?

  • 2 March 2021
  • 5 reacties
  • 695 Bekeken

Woensdag 10 maart worden wij aangesloten op het Proximus netwerk. Nu hebben wij een huis gekocht en gerenoveerd, maar de enige Proximus kabel die wij kunnen vinden post ik even als bijlage.

ik kan nergens deze kleurencombinatie terugvinden, maar ik vermoed dat het toch deze kabel zou moeten zijn.

Is er voor mij een manier om te testen of dit de correcte kabel is?

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

normaal ziet de invoerkabel er zo uit.

Je vindt deze meestal in de garage, kelder of hal. 

hoe is het koper precies zijn dat allemaal fijne draadjes of is het één geheel zoals in de afbeelding hierboven?

een kabel met fijne draadjes zal zeker geen invoerkabel zijn.

 

Geert

Het zijn allemaal fijne draadjes. 

Dat wordt dus een drama. Ik weet zeker dat hier Belgacom was 30 jaar geleden. Maar geen flauw vermoeden waar ik die kabel dan kan vinden :(

Ik heb geen kelder. In men electriciteitskast zie ik niets (hangt in de inkomhal).

Aangezien hier ook Proximus mensen op het forum meekijken. Heeft Proximus zelf plannen waarmee ik verder zou kunnen om de kabel op te sporen?

Kwestie dat ik op zen minste een richtpunt heb om te graven.

Net met de klantendienst gebeld en blijkbaar moet ik de technieker gewoon laten komen en gaat die zijn plan trekken. Maar het zou mij verwonderen dat hij zomaar de kabel tevoorschijn tovert.

Reputatie 7
Badge +5

@Rientje Je kan inderdaad best wachten tot onze technieker ter plaatse komt. Hij/Zij kan de technische situatie het beste bekijken en inschatten en indien nodig verdere stappen ondernemen.

Reageer