Skip to main content

Sinds ongeveer een week valt mijn internetsignaal regelmatig weg. De normale procedure van heropstarten (decoder tv- bbox3 - uit- en opnieuw inpluggen proximusstekker) helpt allemaal niet. De desbetreffende leds vd BBox gaan bij verlies signaal weg (logisch).Is er iets mis met het signaal in Roeselare - in mijn straat - in mijn woning?

 

graag gedaan en nog een fijne zondag verder


Heel graag gedaan hoor. Fijne zondag. Er zijn ook ICT techniekers die aan huis komen, dat is voor  na COVID-19 of mits bescherming en afspraken. Anders kan je het best in de winkel waar je uw laptop hebt aangeschaft.


Als het natuurlijk aan de laptop gelegen is , mss wil die alleen goed werken aan de kust :wink::relaxed:


Een Wi-Fi repeater/extender zou soelaas kunnen brengen. Maar aangezien hij gezegd heeft door zich te verplaatsen in de living dat er geen problemen zijn, dan moet je niet echt een uitgave doen. De draadloze netwerkkaart werkt perfect bij hem.


Ok bedankt mannen.

Misschien doet de zeelucht hem goed.

Hou het veilig en zoals de laatste slogan zegt :

Kom uit je kot ….  maar maak het niet te zot !

Fijne dag nog.:thumbsup_tone5::thumbsup_tone5:


:thumbsup_tone3::slight_smile:


Reageer