Skip to main content
Vraag

internetprobleem


Mijn verbinding was deze morgend goed en rond 7.45 uur verdween deze en kan ik me nu niet meer verbinden met het netwerk. Op de modem brand een rood licht. Ik heb de modem al uit en terug aangezet maar dit helpt niet.

Gelieve een oplossing te vinden aangezien ik de rest van de week moet telewerken.

This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 13 april 2023

je zou ook de fiber modem eens kunnen resetten als opstarten niet helpt 

door 20 sec het resetknopje ingedrukt te houden.

Betekenis van de lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 13 april 2023

Het probleem is opgelost


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 13 april 2023

@Mourad E.M. Dat is goed om te horen.


  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 13 april 2023

Ja, het probleem lijkt opgelost te zijn nadat ik dit heb besproken met de proximus helpdesk.