Beste
Ik kom net van een telefoon gesprek waar één van de klantenservice mederwerkers van proximus gewoon heeft opgehangen op mij midden in het gesprek. Ik snap dat je als mens niet alles weet en kan zeggen van “ik weet dat niet, ik verwijs u wel door naar mijn collega” maar wat ik daarnet heb meegemaakt heb ik nog nooit eerder gehad. Jullie slagen blijkbaar voor kwaliteitsredenen het gesprek toch op dus luister het maar opnieuw. Jullie moeten dit dringend gaan aanpassen.
Oké nu dat we afzijn van dat heb ik nog een 2-tal vragen:
- Ik heb 192.168.1.1 gechekt en alles bleek normaal te zijn maar ik denk dat ik niet kan verbinden met 5.0Ghz en dus telkens verbind met 2.4Ghz, moet misschien de Bbox veranderd worden?
- Deze laatste week valt de wifi af en toe uit op mijn laptop voor een korte periode is hier een reden voor? (ik heb een ethernet kabel gebruikt en zie geen verschil, het kan ook niet aan mijn laptop liggen want ik heb ze nog recent gekocht)
mvg